Born Villain

Born Villain

The smoker diaries
Born Villain

Born Villain

The smoker diaries

Beautiful People

[حذف شد]


So long my friend

.. یه روز ابری

با سرمای پاییز که صورتتو میسوزونه و یه گروه بزرگ کلاغ که بالای سرت لا به لای درختا پرواز میکنن..

فکرم میره به چند سال پیش.. بیرونم و صدای پیانو زدن خودمو از توی خونه میشنوم.. دلم میخواد به حال خودم زار بزنم.. ولی خیلی وقته دیگه اشک تو چشام جمع نمیشه

بی حس شدم.به همه چی.. 

همه چیزایی که به زندگیم به رویاهام به روزام شکل میدادن رفتن.. ولی هنوز یکی ته قلبم داره با صدای پیانوی خودم آروم تکون میخوره.. میرقصه..نمیدونم! غمگین تر از اینم هست؟!

دلم میخواد واسه چند لحظه غرق بشم تو چهار سال پیشم.. همین روزاش.. تازه یاد گرفته بودم نت بخونم.. صفحه هایی که از بچگی آرزوم بود ازشون سر در بیارم! دلم میخواد یه بار دیگه تو سالن بزرگ آموزشگاهم قدم بزنم.. از هر طرف یه صدایی میومد.. بعضی روزا هم بعد از تمرین من فقط صدای یه ویولن تو اون سالن بزرگ میپیچید.. همیشه بهش گوش میدادم. هیچوقت نفهمیدم کی بود..

برگا داره میریزه.. دیگه از صداشون متنفرم.. دلم دوباره آهنگ میخواد.. هدفونو میذارم تو گوشام و میشینم روی همون نیمکت کنار استخر که هر سال این روزا میرم اونجا.. یه پارک دور

میخوام حداقل این روزای پوچ با چیزایی که یه زمان دوست داشتم بگذره!


J.S.Bach_Violin Concerto In G Minor


گلوله

..شبا کابوس میبینم

این کابوس ها تمام روز هم باهام هستن

گاهی اونقدر داغونم میکنن که دوباره چاقو رو برمیدارم و میکشم.. روی دستم.. تمام انگشتهام.. خون از کنارشون سر میخوره و.. برای چند لحظه دردش روحمو آروم میکنه.. اون میشه تمام دغدغه م.

و وقتی خون و میشورم دوباره..


تقصیر خودمه که به این روز افتادم. دیگه حتی تاریکی هم جواب نمیده. اونم آرومم نمیکنه. نمیدونم دلم چی میخواد. نمیدونم چی خوبم میکنه احساس میکنم مسیری رو که همه توی تمام طول عمرشون به سمت تباهی طی میکنن من تو این یه سال طی کردم و الان آخرشم. نه میتونم برگردم نه تباه تر از این چیزی هست.. فقط باید انتظار مرگ و کشید.. یا چی؟.. نمیدونم.


تو این سکوت آخر راه دوباره همه چیزو مرور میکنم. دوباره یه لبخند مصنوعی میزنم. لبخند به احساسی که هنوز تو وجودمه. هنوز عاشق اونی ام که خودش میدونه. با وجو تمام این چیز های دیگه که ذهنمو پر کرده هنوز دوست داشتنو میفهمم!


کنسرتو ویولن باخ تموم شد.. آهنگسازای دوره ی کلاسیک چه حالی داشتن. هر آهنگشون به آدم همه چیزو نشون میده. هرچند بستگی داره هرکس چی دلش بخواد ببینه!


سیاه و سفید دنیای من تو این لحظه رنگی گرفت که هیچوقت نمیفهممش..

....

...

..

.