Born Villain

Born Villain

The smoker diaries
Born Villain

Born Villain

The smoker diaries

Beautiful People

[حذف شد]


نظرات 6 + ارسال نظر
خ یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ http://bidalil.blogsky.com

اگر برات مهم نبود در موردش حرف نمیزدی
اگر برات مهم نیست کسی ازت متنفر باشه یعنی کسو نداری که برات مهم باشه
سعی کن بیابی کسیو که برات مهم باشه اون موقع شاید رنگ زندگیت عوض شه

چنین کسیو داشتم!
از دستش دادم..
آذر پارسال!

خ دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

خب که چی؟ منهم داشتم و از دست دادم ولی پایان نیست
زندگی مثل رودخونست خودت تصمیم میگیری روی اب شنا کنی و توی نور یا اعماقش از دستش دادی متاسفم اما زندگی کن و بدون دوباره میابی کسی که اگر بهتر نباشه به همون اندازه خوب باشه

که ازم متنفر نباشه؟!
ولی من هنوز امید دارم که خودش و میتونم داشته باشم!
ینی اگه فقط یه دلیل باشه که واسش زندم همینه.

خ سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ http://bidalil.blogsky.com

یه سوال ساده راهی میبینی که بهش برسی؟ کاری هست که نکرده باشی؟ تلاشی که انجام نداده باشی؟

بله. شاید!. تلاشمو کردم ولی یه چیزایی رو نداشتم که دست خودم نبود نداشتنشون!

خودم چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

آنچه می خواهیم
یا به دست نمی آید
یا از دست می گریزد...
رسم دنیا چنین است

اگه به دستش میوردم شاید همه چیمو میدادم که نگهش دارم

خ جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

چیزایی که دست خودت نیستن شانسی داری که به دست بیاریشون ؟ یا فقط دنیاتو بستی و منتظری؟

نمیدونم

پانی جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ق.ظ

بچه ی خل وچل ما چطوره!؟
تو هنو آدم نشدی؟!

این نوشته ها همش راجع به توئه.. بخون میفهمی حالمو!
روی کارای جدیدمم تا چند وقت دیگه پخششون میکنم!
آدم که نه متاسفانه.. ولی عاشق تر..!
سالگردشو تبریک میگم بهت.. حدودا بیست روز دیگه س!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد