Born Villain

Born Villain

The smoker diaries
Born Villain

Born Villain

The smoker diaries

یه متن سه پاراگرافی طولانی نوشتم دیشب که بلاگ اسکای یه بار دیگه لطف کردن ریفرش زدن.

خلاصه ش اینه که این آخرین نوشته های این وبلاگه. و اینکه احیانا کسی دلش تنگ شد کامنت بذاره من تا صد سال دیگه به اینجا سر میزنم البته اگه خدا یه عمری به بلاگ اسکای بده وگرنه ما که زنده ایم هنو..


نظرات 5 + ارسال نظر
خ شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ

چرا؟ چرا میخوای بری؟

خوب فعلا شرایط نوشتن ندارم از طرفی با اوضاعی که میبینم اصلا جایی برای نوشته های توهم وار من نمیمونه! شاید خودمم تصمیم گرفتم واقعیت گرای گوسفند ی بیش نباشم!
ضمنا ترس از اینکه خاطره ها کمرنگ بشن و به تدریج از بین برن رو دارم.. به نظرم اگه قراره تموم شه باید وقتی هنوز اهمیت داره تموم شه تا همیشه بمونه..

خ شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ

میل خودته اگر کمکت میکنه خوبه امیدورام هرجا هستی خوب باشی و موفق من لذت میبردم از نوشته هات همیشه

ریلی؟! مرسی به هر حال. همین دعات واسم خیلی ارزش داشت چیزیه که تو این شرایط واقعا بهش نیاز دارم. مرسی. وبلاگاتون میام گاهی که بتونم. مرسی.

مریم دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ http://defrauded.blogfa.com

سلام ارشان. نمیخواستم مزاحمت شم. ولی یه کامنت بی نام و نشون دارم که حسم بهم میگه شاید تو باشی. اگه تویی بهم خبر بده.ممنون دوست قدیمی

خودم دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ http://raha70sh.blogfa.com

هنوز هم مثل گذشته ای
دلمان تنگ شده بود.
چرا هر وقت می آییم
شما قصد رفتن دارید را
باور کنید من نمی دانم

خودم چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ق.ظ

ترسناک شده ام
می دانم.
زندگی کن
و با تمام وجود از این فرصت تکرار ناپذیر لذت ببر.
می دانم نصحیت و این گونه حرف ها را نمی پسندی ولی باور کن اگر سخت بگیری دنیا هم به شما سخت خواهد گرفت
حقیقتی ست که خودم تجربه اش کرده ام
و گاهی می تواند تجربه ی بینهایت تلخی باشد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد