Born Villain

Born Villain

The smoker diaries
Born Villain

Born Villain

The smoker diaries

قرمز و سیاه و سفید

یادش به خیر.. پارسال همین روزا بود یه آلبوم کوتاهی که شیش ماه روش کار کرده بودم و بیکلام بود واسه ولنتاین بهش هدیه دادم. واسه اون ساخته بودمش.. از همون روزای اول که باهاش آشنا شده بودم شروع کرده بودم. گفت بهترین کادوی ولنتاینی بوده که گرفته. هر چند شب همون روز یه آدم عوضی یه مدت رابطمونو خراب کرد.. بگذریم. 

امسال که اصلا دستم بش نمیرسه ولی خودش احساسمو راجع به خودش میدونه. چقدر فرق کرده روزا.. از پارسال تا حالا هیچ کاری رو کامل نکردم هرچی بوده نصفه و نیمه مچاله شده. دستم اصلا به کار نمیره یه چیزایی گاهی میاد مینویسمشون بعد از یه مدت هم. انگار تنها انگیزم همون بود

آدمی نیستم که وقایع خاص برام مهم باشه ولی اگه یه روزی مشخص شده واسه اینکه آدم علاقشو ابراز کنه!پس منم باید این کارو بکنم هرچند اصلا نیازی نمیبینم که دوباره بخوام بگم که بشه هزار بار و عادی بشه شنیدنش!تو این اوضاع شاید کسایی که از نزدیک منو میشناسن تو ذهنشون میگن این آدم اصلا به چیزی میتونه علاقه داشته باشه؟! بشون حق میدم این یه سال خیلی عوض شدم.. از آذر پارسال.به هر حال.. اون جمله ای که قبلا هزار بار گفتمو یه بار دیگه واسه خودت تکرار کن از طرف من.. منم امیدوارم فایده ای داشته باشه!

نظرات 3 + ارسال نظر
sheida یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ http://kenzo.blogsky.com

منم شدم یه مرده ی متحرک ک هیچی واسش مهم نی ..

هرکی ا یه جا پره دیگه

خ یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ http://bidalil.blogsky.com

خاطرات روزهای خاص جزو عمیقترینو موندگارترین خاطراته چیزیه که واقعا برای همیشه با ادم میمونه تلاش برای فراموش کردنشم کاملا اتلاف وقته

خوب من که اصلا نمیخوامم که فراموش کنم!

خودم دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ http://raha70sh.blogfa.com

باش
نه به خاطره من
نه به خاطره همه ی آدم های دنیایت
به خاطر خودت باش!
کامنتهایت می آید
هم بازیه قدیمی من

خودت بازی رو تموم کردی!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد