Born Villain

Born Villain

The smoker diaries
Born Villain

Born Villain

The smoker diaries

سکوت

پاییز پاییز..


چه حسی داره.. عجیب نیست افتضاحه. یه سرمای مسخره و هزار تا خاطره که فقط میسوزوننت. دیوونگیه که تو این اوضاع بخوای اصلا فکر کنی به چیزی.. فقط تو سکوت غرق میشی و میسوزی.

به عشق ربطی نداره این حس فقط تاریکی و یادت میاره. تنهاییتو. 


..نور نارنجی غروب لعنتیش پشت پرده زور میزنه بیاد تو. پرده رو میکشم کنار. حتی یادم نمیاد آخرین بار که اینکارو کردم کی بود. همیشه بسته بود و تنها چیزی که بهش فکر نمیکردم همین بود!

نور میفته رو یه میز کوچیک که گوشه ی اتاقه و همیشه چند تا کاغذ و یه خودکار روشه.. و حالا عینکم..


سعی میکنم یادم بیاد آخرین بار که تو فکر بودم دقیقا به چی فکر میکردم.. چند لحظه تو سکوت خیره میشم به یه نقطه و وقتی به خودم میام به هیچی فکر نکردم و چند لحظه یه جنازه بودم با چشای باز..


دلم موزیک میخواد.. پاییزه.. پارسال پاییز چی گوش میدادم؟.. باخ.. ویولن کنسرتو لا مینور. 

واسه یه لحظه باورم میشه غرق شدن تو گذشته رو دوس دارم. ولی نه.. بیشترش یه حس دلتنگیه.. پارسال این روزا اینقدرام ساکت نبود...

...

..

.

نظرات 3 + ارسال نظر
خ جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://bidalil.blogsky.com

اگر هنوز احساس داری پس باید هنوز خودتم دوست داشته باشی و من نمیدونم چی تورو اینجوری کرده و کی اما اگر هرکاری میتونستی کردیو باختی پس ناراحت نباش اشتباهی نکردی قدرتت کافی نبوده پس باید قوی تر شی

سعی میکنم

ماه ترین پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ http://forum.mahtarin.ir/index.php

سلام مطالب خوبی داری ازت دعوت می کنم به خانواده بزرگ ماه ترین بپیوندی و یک ماه ترینی بشی!:*توی تالار گفتگوی ماه ترین منتظرت هستیم

کار خوبی میکنی.. ادامه بده

پانی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

اصولا عاشق این تز دادنتم!
وبتو میخونم!خامووووووش!

کلام از نگاه تو شکل می بندد
خوشا نظر بازیا که تو آغاز میکنی

عاشقتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد